Mesyuarat Pertama ALP PASTI SELANGOR

12Jan2014, Gombak: Mesyuarat Pertama Ahli Lembaga Pengarah (ALP) PASTI Negeri Selangor sesi 2013-2014. Mesyuarat dimulai dengan doa yang diketuai oleh Y.B Ust. Hasbullah Ridwan. Mesyuarat kali ini telah memperkenalkan ALP yang baru serta sesi suai kenal ALP dan pengerusi-pengerusi PASTI kawasan.

Turut hadir dalam mesyuarat kali ini adalah Alfadhil Ustaz Syarhan Humaizi Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor (DPPNS). Beliau turut menyampaikan amanat serta taujihat sebagai penguat bagi seluruh penggerak PASTI dalam meneruskan risalah dakwah pada masyarakat.

Mesyuarat diteruskan oleh Y.B Ustaz Hasbullah dengan agenda yang ditetapkan dalam usaha meningkatkan pencapaian PASTI dalam Selangor.  diharap kehadiran Ketua DPPNS yang baru kali ini dapat memberi impak yang positif dalam pengurusan PASTI Negeri Selangor.

1 comments:

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259